MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Otroligt!

Publicerad 2009-05-28 10:27:23 i Vardagslivet

Nu är vi tillbaka.. jag sitter i soffan o Liam Ligger brevid Mig O snasckar Välling=)
Vi Har varit Och Lämnat Max På dagis Och Han vandrade rakt in på gården Och Tog Tag i lekandet =)

Nu Är RachelRay Igång och om en halvtimme Är Det våra bästa år..
tänka sig att det har varit iggång i 40 år..
sjukt..

Iallafall..

Idag ska Jag Gräva Ner Vårat Nya vinbärsträd
Så Att (som Jag Lovat) Max Kan Få Vattna det sedan..
Vi Har Bestämmt Att De e Max Uppgift att Ta hand om trädet.. Bara Han som Får Vattna det=)
Han är för söt..
Ska Försöka Ta lite Bilder På Det Och Få upp sedan idag...
just Nu Är Vädret ingen höjdare och som sagt...  Våra Bästa År Börjar strax..=)

Xoxoxo=)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-28 15:44:26

vilket dagis och avdelning gå max på???

Postat av: Malin Borglin

Publicerad 2009-05-29 10:31:36

Jag ser Absolut Ingen Anleding till att berätta vart Max går på Dagis eller vilken Avdelning..

Absolut Inte till en Anonym Insändare...

// Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela