MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Onsdag Förmiddag!

Publicerad 2009-05-20 10:16:38 i Vardagslivet

Hej Alla!
Idag är det onsdag Igen..
dagarna flyger förbi såfort våren är på plats.. sen blir det sommar o innan man hinner reagera är det snart höst igen o alla löv faller av träden.
trist..

Men Idag ..
idag Ska jag till tandläkaren,..
alltid lika spännande.. eller?!
aaah skönt att få det gjort..
jag trodde att min mamma skulle vara ledig med mig idag
så att vi kunde åka på stan o kolla efter kläder till bröllopet jag ska på om några veckor..
men ikket..
hon beslöt sig att ta den dagen från mig genom att tvinga mig till akuten igår
och på det viset inte vara tillgänglig idag!..
besviken..
och jag måste få sätta Ord på det... Jag ville inte Ha den dagen igår..
Jag ville inte till Sjukan..
Absolut inte om det skulle kosta mig min onsdag som är såå värdefull..
jag är Besviken!



nog om det..
Min Pappa ska gifta sig .. i juni..
och jag ska gå på mitt 3dje bröllop någonsinn..
mammas 2007, martin o marias 2008
och nu Pappas 2009. börjar bli rutin..=)
Iallafall ska det bli mycket trevligt...

Imorgon Kommer barnens Pappa Och hämtar dem..
dom ska vara uppe hos honom över helgen och Jag och krille ska ha en lugn helg..
Städa, tvätta, ligga på soffan eller sitta ute i trädgården om det är soligt ute..
Om micciipiccci mår bättre kanske hon och jag drar en Biokäll... var ett tag sedan nu...
hade varit mys.. Ladda batteriierna helt enkelt!

Ja, det var det... nu är det dags....

att hoppa i dushen..

Xoxoxo //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela