MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Jag jobbar Med Mitt Innre.

Publicerad 2009-05-20 10:40:48 i Vardagslivet

 
Jag jobbar Med Mitt Innre!
jag Hoppas på en Ljus framtid Då Jag e stark som Ensamtående Förälder.
Jag vill Kunna ge Mina Pojkar allt i hela värden.
Jag Måste jobba På mitt innre för att kunna Ta hand om Allt det yttre.
För en gång visste jag att Mitt yttre, det är bättre än vad dom flesta har!
Och Mina Pojkar. Är Mina pojkar!


Jag Är en Social person, som Älskar Att ha folk runt om kring mig.
jag hanterar Inte Ensamhet särskilt bra.
och Jag Älskar Att få  Vara delaktig.
Min Trädgård (även om den är väldigt väääldigt liten) ger mig ett Lugn!

Xoxoxo

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-05-20 14:10:13

ja malin, om alla hade varit lite mer som dig <3



det är penicilinen som gör mig dålig, så jäkla tråkigt med tanke på att jag måste äta dom. usch :(

Hoppas bion blir av i helgen <3 Ska jobba på det

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-22 14:47:11

så fin din dina design är =) är det pojkarnas pappa på bilder där det står ( jag och älsk)?? Kram

Postat av: malin borglin

Publicerad 2009-05-22 16:33:36

Hej.. Tack.

nej det är inte pojkarnas Pappa.

jag lever inte ihop med mina barns pappa.

men Dom träffar sin pappa varannan helg!



//malin

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-22 18:55:34

okej, du verkar vara en stark tjej! fortsätt så! Kram

Postat av: malin borglin

Publicerad 2009-05-22 19:09:47

Jo tack.. jag gör mitt bästa=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela