MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Inte många frågor inte.

Publicerad 2009-05-24 15:00:23 i Vardagslivet

Svar!

det största verkade vara vem som Slog mig Och Varför!!??


Du blev slagen av dina barns pappa,men du låter ändå de vara hos honom?
 Det är min stora fråga,
om man blir misshandlad-hur fan kan man lämna barnen till denna person??
Lämna gärna svar här i bloggen-för jag förstår det inte!

Ja Jag blev Misshandlad Av mina Barns Pappa Och Jag Tog mig därifrån..
vi har sedan dess(det hände 2007) varit konstant i tvist med umgänge genom familjerätten
och varit på Utredningar om hur vida barnen ska ha rätt till sin Pappa...
Jag är livrädd för VAD MATTIAS FAKTISKT KAN GÖRA! jag har ju varit med om det!
Då jag Som Misshandlad Har Lagen Mot mig när det gäller Barnen 
eftersom dom aldrig Kommit i någon risk-son (TACK OCH LOV) för Mattias.
Det var "BARA" Mig han slog på (som Socialen resonerar) 
Så anser Socialen Att Mattias har rätt till sina Barn Ända tills den dagen Han Bebvisat motsatsen..
Jag tycker inte att detta är rätt...
Men Jag Måste vara stark och klara detta..
jag byter inte många ord med mina barns Pappa.
Men jag Är väldigt tacksamm över att det funkar så bra som det gör just nu..
för de senaste 4 åren i mitt liv har varit katastrof.
Och Mina Barn tycker om sin pappa. Även om inte jag gör det!


Och På frågan Om bilder och mer om Trädgården Och lägenheten!?
Det kommer Massor mer.. Försöker bara få ordning och så, så man slipper skämmas :P

Vem Som Slog dig och varför?!
Det var mina Barns Pappa, han var/är väldigt kontrolerande och svartsjuk
han tryckte frammförallt ner min psykiskt. Så långt ner
så att jag hamnade i ett Bullimiskt tillstånd och började svälta mig själv och kräka upp maten.
För tyckte han att jag var tjock och äcklig, då måste jag varit det..
Detta Sitter i än.. Och jag har fruktansvärt dåligt Självförtroende och är absolut inte nöjd med min kropp.
jag vågar aldrig mer säga ifrån eller diskutera hur jag känner. för det började med hårda ord och slutade med att han försökte strypa mig på sovrumsgolvet.
Han Spottade Och svor åt mig Och OM någon kan svara På VARFÖR?!!?! så snälla berätta det för mig.. förjag kan då inte förstå hur man kan göra så mot någon man påstår sig älska`?! då borde man bara vända och gå istället...

 Ni Kan hitta Stora delarav berättelsen i Inlägget här i bloggen som heter MITT LIV SOM MEST
Under juli 2008 ligger detta inlägg!

http://malinborglin.blogg.se/2008/july/utkast-mitt-liv.html

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-24 18:40:15

Hej Malin! Jag har en fundering, är mattias pappa till båda dina barn? det verkar så när du skriver men jag får inte ihop det, slog han dig 2007 och sen fick ni ett barn efter det? Varför skulle man vilja ha sex med någon som har misshandlat en?



Ps: vet att klockan är efter 14 men det är värt ett försök. =)

Postat av: Micca

Publicerad 2009-05-24 23:41:07

Du är så staaark. Ge mig lite <3

Blev så irriterad av den frågan om hur du kan lämna bort dina barn till mattias. O så annonym komentar of corse. Dina underbaringar mår bra och trivs hos sin pappa även om deras mamma är bäst. Love Yooou

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-25 10:24:27

Du är stark tjejen!! älskar dej!!!!kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela