MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Trött Trött och Trött

Publicerad 2009-03-24 14:30:50 i Vardagslivet

seg är jag .. så inutiiii...
helt osocial och borta från verkligheten flyter jag genom vardagen..
har så väldans mycket jag tänkt diskutera med er här i bloggen .. som jag tänkt dra upp o tycka o tänka om.. men jag har inte orken.. Har inte lugn och ro att få sitta o skriva och har absolut inte tiden till det.

har fått svar på mitt cellprov jag var och lämnade för en månad sen och det stod att jag hade cellförändingar..
och att oftast om man tar ett nytt test efter 3 månader så visar det normalt...
(8 av 10 får normalt som svar efter 3 månader)
men att behöva gå i tre månader o vänta på att jag kansk e någon av dom två av tio som får beslutet att det är bestående...
läbbigt...
kanske de som är upprörande just nu.. känner iallafallll att jag är svag...

i fredgas tog jag mig ut på grand med miccii o ippa men jag måste säga att jag har aldrig aldrig varit så obekväm med mig själv.. antagligen för att jag ej hade tid för kläder eller hår o makeup innan jag stack så det blev som det blev.. men usch....

jag tänkte vara snäll o visa er det färdiga resultatet av mitt/vårt  sovrum som vi pysslat med nu i några veckor.. målat o grejat... men ni får allt vänta tills precis allt är färdigt...

Idag var vi på BVC med Max O Liam..

Max väger nu 13,4 kg
Och Är 89 cm lång...
vilket skutt...
han ligger lite under i kurvan på längden men även på vikten nu... men det kan vara så att han kommit in i sin egna kurva o att de kommer att vara normalt för honom framöver...

Liam är nu 67 cm och väger 7,4 kg
han är lång den lilla rackaren...

han fick även sina två vaccin idag..
ett i vart lår.!
usch stackaren...

Efter en lång gnällig natt, en gnällig föörmiddag hos doktorn och en gnällig eftermiddag på jobbet så sover båda barnen o jag har frågat mattias om han vill umgås lite med Max ett par dagar..
det ville han och om han kan ta pappaledigt så hämtar han max imorgon och har honom tills på söndag..
så hinner Liam kvikkna till efter sprutorna med kanske...

jag kommer sakna Max men han behver få lite kvalitetstid med pappa..

I helgen som kommer så ska jag passa på att rengöra plattorna på uteplatsen och kanske hinna med att putsa fönster määäd...
om det går för sig... får införskaffa en flaska radar o spraya runt fönsterna först så alla kryp dör...
bläääärk

sen när allt är fixat ska jag fara o fixa jord till mina rabbater o sen plantera massor massor....


VECKA 15 så öppnar dom säsongsmarknadesavdelningen på EKO o då ska vi spana trädgårdsmöbler..
letar efter nåt snyggt teakbord 6 kantigt möjligen med bekväma stolar till så man kan spendera sommmarkvällarna i med goda vänners lag...


BTW!!!
Carro o Björn skulle fått sin bebis i söndags men vi vet ej om det hänt något än...
Daniel o Nikky skulle sättas igång idag om bebis ej kommit än.. men har ej hört något än...
hoppas allt gått bra... en pojk skulle det visst bli! ;P
och slutligen Kusin Martin och hans Maria ska ha barn om en månad... dom väntar på en flicka..=)
 

Som Sagt....  Xo xO xo

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-24 15:03:19

Sv; tack =) Ah... jag följer gärna med ut då =)

Postat av: Daniel&Nikky

Publicerad 2009-03-24 19:23:34

Tyvärr ingen bebis än, förhoppningsvis sätter dem igång det imorgon! Har varit där inne i tre dagar nu men inget händer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela