MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Trött.

Publicerad 2009-03-04 20:59:26 i Vardagslivet

Ligger i sängen med barnen och glor på tv . Trött och på dåligt humör. Vill att mamma ska komma hem snart. Det är kämpigt nu. Mycket på firman och massor att göra hemma . Känns som om att hur mycket jag än tvättar och Diskar så är där lika mycket till. Tröttsamt . Igår var det desperata hemmafruar premiär och där satt jag bänkad men som vanligt var det fort över, trist. Men om en vecka är vi på att igen. Hehe.. . . Det är så många som skall ha barn nu helt plötsligt. Mycket trevligt. Säkert 10 stycken på gång nu i det närliggande. Ah ne nu blir det godnatt . Puss puss

Kommentarer

Postat av: Sandra Hagberg

Publicerad 2009-03-05 22:49:09

Hur går de med den lilla bebisen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela