MalinBorglin

Det här funderar jag på!

släck lyset ffs!!

Publicerad 2009-03-24 16:52:46 i Vardagslivet

"Lördagen den 28 mars 2009 klockan 20.30 släcker
miljontals människor över hela världen ljuset i en manifestation för klimatet. Genom en enkel handling - att släcka ljuset under 1 timme - kan du vara med och sända en signal till världens makthavare att de vid FNs klimatmöte i Köpenhamn i december ska våga fatta de beslut som krävs för en framtid på jorden." - (
wwf.se )











tror ni dom släcker på grand?

ifs inget där då!!

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-03-25 13:33:40

nää va lyrre! o så missa vi det :(

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela