MalinBorglin

Det här funderar jag på!

På Jobbet...

Publicerad 2009-03-02 12:47:05 i Vardagslivet

aaah det är vecka två och vi är på jobbet.. lelle o mamma är som sagt på maldiverna och gottar sig...
och jag o jossan sköter firman..
och vi skulle lika bra kunnat fixa detta själv alltid för de här e ju riktigt skoj o vi fixar det mesta åt dom flesta...

idag har vi sålt verktygsskåp och industripaket och jag har tagit emot ordet att skicka med linjebud o jossan har fått iväg det...

nu ska jag ta tag i dammsugningen i butiken för det tycks behövas...

för övrig eftersom jag grämmer mig över att mamma o lelle är i paradiset så måste jag upplysa er om att det piss regnar här hemma.. de blåser, regnar och är förövrigt kallt som attans...
trevligt va...

Tyck synd om oss... och uttryck er med ett Usch Över Maldiverna o dess odrägliga vita stränder och gröna palmer.. fyy;P

i helgen målade vi om hemma.. vårat fina sovrumm är färdigt och igår skruvade vi upp tavellister och hängde tavlor.. vi ska ta oss till ikea någon dag och så småningom fixa en sänggavel med träskiva, filtduk och tyg tyg tyg..=)

nu ska de röjas...
BTW helgen var rolig.. Fredags var vi på grand...
det hände mycket otrevliga saker.. men övervägande bra saker;P
hett som tusan ;P




love you girls..=)


Xo Xo XO
(ps bilder kommer nsart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela