MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Max kommer hem idag!

Publicerad 2009-03-29 12:39:50 i Vardagslivet

Idag kommer älskade max hem... skönt.. saknt honom såå..
och imorgon är det dagis tajm igen...
full rulle...

förhållningen till mat.. hur går det?
nej det går inte alls..
jag hatar mat..
mat är läbbigt...
ändå känner man denna hunger.. går den inte att ta bort helt...?
då säger någon till mig.. tror du att du (som den ända i världen) att du skulle kunna överleva utan mat?
och varför just du?

nej det tror jag inte.. men jag önska att det kunde vara så...
för mat som är så gott.. är läbbigt jobbigt ..
man måste äta.. så helt plötsligt har man ätit för mycket..
man blir jätte mätt kan ej röra sig och sen får man ångest.. och inte tala om att ,man går upp i vikt...

sen ska man oxå hålla tider.. äta regelbundet.. stå o laga till maten.. och först och främst slösa pengar på att handla maten.. och säkert ett par grejer d handlat kommer att slängas för dom hinner bli gamla innan de blir använt...
hmmmm...


Jag ser nöjet i mat när jag ger Max Mat. Eller när jag Matar Liam...
men annars e det som sagt LÄBBIGT!!!!

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-03-29 13:38:22

MMM :))



ooh pussa max från oss! vi saknar honom

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela