MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Magen o böghandtagen

Publicerad 2009-03-31 13:45:55 i Vardagslivet

Idag ser skiten ut såhär...

hoppas på en drastisk förändring.. kan man sälja o köpa nytt??














Inget Att dölja.. det lixom sitter som fastklistrat... (jobbigt värre)


v
v Var det inte Ippa Som Nämnde det Där med SOCKERmage!? fy.. skär bort den

på kanal fem fick den tjocka flickan frågan om hon heldre skulle fettsuga sig än att träna..
Jag skulle gärna gjort både och om jag haft råd????!!


Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-03-31 14:09:51

haha det var jag ;P läste dewt på aftonbladet. sålänge man äter socker blir man inte av med den ;P

Postat av: Ippa

Publicerad 2009-04-02 17:56:22

Ja haha it was me... har sån själv ahha. Men du är ju smal malin, tänk att du fött två barn :) herregud. be proud kvinna, du är beautiful :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela