MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Inne på Dag 4.

Publicerad 2009-03-30 10:34:57 i Vardagslivet

hann ej skriva igår kväll eftersom Max kom hem från sin Pappa...

Har promenerat med max till Dagis idag!
30 minuters promenad på morgonkvisten.. hemskt dimmigt men  skönt.

Nu är vi inne på Dag 4 och det går väldigt bra...
Har faktiskt inte ställt mig på Vågen idag (Änn)
men får väl göra det sen när jag ändå ska duscha...
Liam E på uselt humör idag och ligger o skriker i sin säng nu.. han e övertrött men vill inte sova...
hans förkylning har tagit en ny vända nu o jag ska ringa doktorn idag...
måste få ett slut på detta..


ja Dag 3. det var igår.. allt började bra..
frukost vatten två piller och advocado...
en halvtimme senare 2 mackor med kalkon.. sista dagen md bröd för övrigt!!

från och med igår inget bröd inget ris, pasta elller potatis.

vidare till lunch blev det vatten - 2 piller och sen måltidsersättning...

till kvällen blev det 2 skivor hallumni och vatten med massa IS i..
och ett glas pinaple/cocunut juice till efterrätt.. lyckos mig=)

förtfarande inget söt sug sådär så att det skulle vara jobbigt..

Har lite svårare att sova på nätterna men det går utmärkt annars.
 
Idag går det bra.. som sagt Liam e på uselt humör.. meeen..

jag har ej ätit än.. inte ens tagit mina piller... men ska ta o göra det nu...

blirtvå piller vatten och vänta en halvtimme.. sen blir det måltidsersättning sen vid kl14.00
blir det en halv kycklingfilé med en dl guinoa, vatten och två piller till...

ikväll blir det Nog mer eftersom jag måste äta ordentligt med max... funderar på fisk.. annars kycklingkorv..
det är max favorit..

men får göra det så nyttigt som möjligt..

det rullar iallafall på...

lyckligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela