MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vi Letar Bil

Publicerad 2009-06-12 13:12:27 i Vardagslivet

Hej...
Det planeras för fullt och om allt går som det ska så Får Jag en Vit 850 om Nån Vecka kanske..
Så ska Jag Införskaffa en Ny Bilstol till Liam...
Han har som gått växt ur babyskyddet..
Så när jag fått bilen så tänkte jag åka ner och prova ut en stol som sitter bra i bilen..
Under tiden så letar vi efter en kombi..
850in som jag ska ha är ingen kombi.. det är lite dumt med tanke på,
tvilling/syskon Vagnen...
Men det får gå så länge.. det är iallafall 10000 ggr bättre än Forden...

Ett Annat allternativ nu är om vi skulle Köpa 2 st Sulkys/paraplyvagnar som vi kan ha med oss när vi är ute och åker..
Det Kan vara ett bra klipp .. För det tar minimalt med plats i bilen. Och vi är ju alltid två när vi är ute och åker långt.. så vi kan dra på var sin vagn ...
smidigare i bilen.. smidigare i affärer. Och på stan!
och åker man och handlar så har man ju kundvagnen...
Mycket praktiskt..
Så de får bli något i den stilen..

Ajja..
Några Bra tips På Sulkys?? // Paraplyvagn??
Gärna Med Liggläge?!

Xoxoxo

Kommentarer

Postat av: Tozzan

Publicerad 2009-06-12 20:38:36

finns ju såna "paraply"vagnar som man kan sätta ihopa två stycken.. så man kan både ha två o en vagn :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela