MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Varsegod

Publicerad 2009-06-15 19:27:58 i Vardagslivet

Bara För Att Jag Är 100 Gånger Bättre Än Du...
Så Behöver Du Inte ge dig på mig.. Det får inte Mig att se värre Ut..
Men Det trycker ner dig.. 
Du Mår Dåligt Över Något Som Gör Att Du Måste tryck ner Mig
Och Mitt Betende Runt Mina Barn...?

Men En Sak Är Klar.. Mina Barn och Jag.. Vi Har det Hur Bra Som Helt..
Vi Lever Ett Underbart Sagooliv...
Det Är Tiden Dä Mina Barn Är hos Sin Pappa.. Det är då jag lever I Ett Missäär...
Det är då Jag Har Problem...
Problem Med situvationen Om att Mina Barn Är Hos Sin PAPPA...
Situvationen .. där Mina Barn Är för långt borta från mig...
Situvationen Då Mina Barn Utsätts För LjungbyBor...

Och Alla Vet ju hur Ljungby Är...
Alla vet Vid det här laget att Jag Är Glad Över Att MAx Tycker Om Sin Pappa..
men Jag Är Inte Förpliktigad Att tycka Om honom..
Jag tycker Att Det är Bra Att Max Tycker Om Sin Pappa. Men den Dagen Max Och Liam Är Stora Nog Att Ta sanningen..
Då kommer Dom få Höra Allt.. Om hur deras Pappa Är.. vad Han gjort..
Och vad han Blev Dömd För...!!

Jag Tänker Aldrig Undangömma det för dem..!!!

Så Tänk dig för innan du smutskastar mig.:!!
För Det rör mig ej..
Inte När det Kommer från Någon I Ljungby!!!!

Kommentarer

Postat av: Malin Ohlsson

Publicerad 2009-06-15 21:13:46

Jag tycker att det är synd att folk ska hålla på och smutskasta dig, då jag vet att du är en av de mest fantastiska människor som finns. De vill bara att du ska bry dig, och din reaktion gör att de får något att leva för. Låt deras hårda ord och hån bero, lita på de som älskar dig. Du är bäst Malin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela