MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Varmt , trött ..

Publicerad 2009-06-11 13:56:31 i Trädgård

Hej!!

har Varit ute i "trädgården och planterat om hej villt..
Fått ner det mesta.. och rensat i rabatterna... Känns skönt...
Ska se till att Vattna lite nu när så mycket är omflyttat..
Vädret Ser inte särskillt hållbart ut idag..
Vart blev sommaren av..??
Ajja... varmt är det Iallafall.. Även om det är grått..

Igår hjälpte mamma mig att Flytta in Min Nelly Moser (Clematis) under taket
den behövde stå under tak och ur solskenet eftersom solen blekte bort det rosa på blomman...=/




det blev iallafall mycket bra...=)
Neee nu blir det ut och presentera kameran för blomsterna..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela