MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Spotify Idag

Publicerad 2009-06-22 12:31:20 i Spotify

Idag är det KELIS

Spelas KELIS på Min Spotify idag...

Listan Radas upp som följande..


Kelis feat: N.E.R.D - Ghetto Children
Kelis- Milkshake
Kelis- Trick Me
Kelis- Caught Out There
Kelis - Good stuff
Kelis - I Want your love

KELIS Skiva KALEIDOSCOPE Från 1999 är den skivan som är ,est Givande..
Min Även KELIS Tasty Skivan Från 2003 finns i Mina Ägor..
I Like Heeer...

Hon gör Bra Saker.. Hon Har Historien med sig..
Folk Har Hört henne.. Och  Hon Har en Underbar röst..!!

Rekomenderar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela