MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Promenad I Önnestad

Publicerad 2009-06-25 17:33:32 i Vardagslivet

Idag Åkte jag och Liam Till Carro och Alva.
Där packade Vi I Vagnen och gav oss ut på Första Passet i den nya Nyttiga Vandrar stilen..=)
Vi var Ute Och Gick I en timme och 20 minuter.. mer eller mindre..
Och sen Satt vi på Carros Veranda Och Carro bjöd på Fika...
Mysigt..
Väldigt  Blåsigt Men Väääldigt Varmt..
Nästa Gång tar Vi den Långa Rundan..  får se om jag Överlever..=)

Tack För en Trevlig Dag Till Carro Och AvlaBebisen



Vist Är dom Söta de Småå Trynena.. =) Och Carro Med sååklart=)




Liam Och Alva Fick Inte nog av Promenaden..
Så dom passade på att Gymma lite med=)

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-06-25 19:50:26

Hoho..vilken min jag har..o hållningen.

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-06-26 00:00:17

Oj!!! var hittade ni den lilla minigrisen???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela