MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Miccii Är the One

Publicerad 2009-06-15 19:49:11 i Vardagslivet

Jag trivs så bra Med Miccii..
Hon Är Naturlig..
Vi bara tar det som det kommer.. Vi Lever På samma Villkor men ändå på så olika..?!
Det Skulle Vara Ett Av dom största Tankeställarna När det Gäller Mitt Beslut Över Att Flytta från kristianstad..
Med Det Är nog Dags.. Att Dra Sig Längre Bort..
12 mil Är 20 mil För Kort!!
det är inte långt nog för att vi ska Kunna Komma överens...
Men Min Familj Ligger här nere och neråt.. 

Och Jag behöver Behålla Det Röda sidenbandet mellan mig och mamma Skrynkelfritt! 

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-06-15 20:58:31

ni får ju inte fytta ju :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela