MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Lite Samandraget.!

Publicerad 2009-06-23 20:42:04 i Vardagslivet

Ja..

Dagens
Hej!


Idag Har Jag och Liam Varit med Carro och Alva På Solhaga, Eko Och Växthuset.
Spanat Efter verktyg och blommor.. med mera..
Har Varit extremt fint skönt soligt väder och vi hittade en del fina saker..
Jag Köpte en ny Ampel Och satte HängJordgubbbar och persilia i den..=)
udda blanning men väldigt fint..=)

Sen Köpte vi en blomma och åkte ner till verkstan och Överaskade Roger
som klarat Sitt lastbilskort idag=)
GRATTIS...

En bra Dag helt enkelt...

Nu på kvällen så Har Krille Grillat åt oss...
Vi åt kotlett och potatisallad.. Mams..

Och Jag har Pillar o grejat i trädgåården...
Vattnat och planterat om lite...



Farmot tyckte att stolen Blev Fin.. Det var Nästan Den Bästa Komentaren..
Eftersom Stolen varit hennes Tidigare..=)
Så de va skönt att hon tyckte om den...



Annars Så Har Vi bara tagit det lugnt.. och njutit av dagen..
Det är som sagt sol.. och Sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela