MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Liam Hos Doktorn

Publicerad 2009-06-12 13:01:44 i Max & Liam

Idag har jag varit Hos Distrikts-sköterskan med Liam..
Han har fått Exem..
Det började med en röd torr fläck på bröstet som läkaren trodde var svamp..
men efter 2 veckor av behandling med svampkräm så tittade dom på det igen..
Det har nu kommit fler fläckar över kroppen.. i armväkk, benväkk nakke och mitt på magen Och en i Pannan..
Det Är ingen svamp som dom trodde utan böjvekksexem .. precis som jag har...
Så nu fick vi kortison Utskrivet.. och ska smörja 2 ggr om dagen,..
Hoppas verkligen att det blir bra nu.. Min Lilla Plutte ska inte behöva Ha det kliiggt...
...

Liam Kryper Nu...
Han tog ett par meter i morse och hamnade Utanför Mattan Där han skulle ta tag i Max Leksaks Tallrik.
Det gick Illa och han kom på att han ej kunde hålla balansen där uppe på bara en hand...
Så han störtade med näsan före ner i golvet och fick ett rött märke på ögonbrynet..
han blev Massa lessen och snyftade länge..
nu ser han ut som om han varit i slagsmål .. stackarn...
Nu börjar den tuffa tiden med massa snubblande och Utforskande av världen Utanför Det vanliga teritoriet på vardagsrums mattan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela