MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Kläder

Publicerad 2009-06-04 10:38:19 i Utsidan

Jag Fattar Inte..

Hade Allt uträknat...
köpt kläder till bröllopet.. men ikket att det blev bra...
ångest..
ska in till stan o greja imorgon.. se om jag hittar någon klänning=)

Igår Var Jag På Skägg och lokkar..
marlene Färgade mitt hår.. Bli alltid bra när jag går till marlene..
*tycka om*

Håret Blev Många nyanser Ljusare  Brunt...
Känns mykket bra...
Behöll alla längder.. för att kunna sättta upp håret på lördag..
Och Nästa vecka ska jag o klippa mig.. ska bli kort bort på höger sida.. 3 cm ca..
Och Långt med extantions  på vänstra sidan..  sidlugg.. aaah helt grymt..=)

Har planerat detta i flera veckor...
månader till och med...

Jag E väldigt spänd och Nyfiken på resultatet..=)



Xoxoxo

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-04 16:00:44

asså malin din blogg e SJUKT fin!!!!!!!!!!!!!

men du kan du hjälpa mej med en sak??

jag hade en blogg innan men jag tog bort den.......

men ska göra en ny nu men hur kan man göra så att man kan ha bildet och så höggst upp, som du har på dina barn och på krille???? hur fixar men en såden design?!

pusss

Postat av: Malin Borglin

Publicerad 2009-06-04 16:39:07

hej..

Tack... Men Hur ska jag veta vem jag ska hjälpa om du ej skriver ditt namn??

Postat av: sara

Publicerad 2009-06-04 19:09:11

oj förlåt jag heter sara lindberg

Postat av: johanna

Publicerad 2009-06-04 21:19:57

håret kommer bli kanon det är jag säker på.

så fin trädgård du har. kul att ni pysslar så med den.



sköt om er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela