MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Jag Vet Ej

Publicerad 2009-06-02 12:09:07 i Vardagslivet

Idag Är En Jobbig Dag.. Ångest Inför fredag??
Fredag innebär Ensam... Och Vi Vet alla att Ensam Är inte min grej..

Fredag Morgon.. Kommer Mattias Och Hämtar Barnen Och Det i sig är ju ett Jobbig Moment..
För När Dom Åkt Kommer Det..
Ångesten.. Ensamheten.. jobbigt Att Dom Åker.. jag vill Ju ha dem hos mig...
Det Sitter i ordentligt i ungefär en timme eller två...
sen går det över det vet jag...
men att ta sig igenom den stunden är tuft .. Och denna fredagen Blir Värre...

För Att fredag morgon åker Oxå Älsk...
Krille, han ska till Mantorp.. Buggmeeet ..
Alla Med sina Bubblor .. Supande o jäkelskap..
Han har slitit så med sin bil så jag hoppas för hanns skull,
att det bli fint väder och en rolig upplevelse..
Men som sagt.. Jag bli ensam 
Jobbigt när man måste Träffa Tias Och Se Barnen Åka Iväg..

Men jag försöker se det från den posetiva sidan..
Jag behöver tiden Till att Göra mig i ordning inför Helgen...
Lördag..BRÖLLOP..
det ska noppas ögonbrynn.. Vaxas ben...
Lokkas hår Och Målas Naglar..
Och de kan ju vara Bra Om man är ensam Och Kan göra det i lugn och ro...
Så ja.. Det ska nog gå bra...

Xoxoxo

Kommentarer

Postat av: pernilla swedman

Publicerad 2009-06-02 19:22:49

Usch, förstår att du tycker det är jobbigt att va utan dina små pojkar:( Ännu mer jobbigt när du å Tias har det som ni har det, men du får hoppas helgen gå fort å hitta på massa roliga saker med vänner så är dina pojkar hemma snart igen:) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela