MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ingen bra Dag Alls

Publicerad 2009-06-08 20:02:40 i Vardagslivet

Det började bra..
Men allt efterso tiden gick så blev det bara värre och värre..
varit arg och grinig.. Tjurig och trött på allt..

En riktig fistant.. helt enkelt..
Liam han Varit en ängel idag.. Sovit lite.. legat Och snackat lite..
Riktig mysigt..
men än dån så har jag bara muttrat inombords..
Antagligen för att jag mår dåligt Över mattias Och Hans helvetes Syster..
Hela Den familjen Gör Att man Blir gråhårig i förtid..
Japp..
Mest för att vi alltså kommit på kant med varann...
Jag Som I ett förhållande Med Mattias Älskade hans Mamma.. Vi hade Mycket trevligt Ihop..
Men Som Ett ex Mamma.. Och Ett Ex Familj.. Så funkar det inte så bra allt..
Det är som sagt tyckt Och Obekvämt..

Men Även om dom får en att rycka i det Prematura  gråhåret Såå e det Mattias som är det stora DET i hela problematiken..
Det har gått så långt så att jag önskat honom illa...
eftersom jag verkligen anser att HAN HAR FÖRSTÖRT MIG::!!
Jag e inte den sociala öppna människa som jag varit..
Jag är ständigt rädd för konflikter och oreda...
Jag Anser  Att Världen är bättre utan  Problematik..

Men vEM gör inte´det..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela