MalinBorglin

Det här funderar jag på!

IMorgon

Publicerad 2009-06-12 17:09:12 i Vardagslivet

Imorgon Åker Vi (familjen Borglin/Eliasson) Till Mammafarmor

Min Farmor med Andra ord...=)
vi ska Hälsa på Min Farmor o farfar och krille ska få se naturen..=)
jag har lovat Max att vi ska se om kossorna är där ( Max- de inte faaalit) och se om vi kan få mata dem lite..
Det är Max Passion det där med att Få Mata Kossorna..

Pappa och jill kommer Med upp o ska träffa barnbarnen..
Det blir ju inte så ofta...

trevligt.. jag trivs där uppe... och nu när allt står i grönska är det härligt..
Vi får hoppas på att vädret blir bra... eller att det ialafall blir uppehåll så att man kan gå ut...

Dagen har ju inte precis varit något att ha... Det har Bara Regnat.. Regnat Och Regnat!!
Usch usch usch...

Vi kör på imorgon..

Xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela