MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hemskt blåsigt

Publicerad 2009-06-25 10:18:34 i Vardagslivet

Det var ju Hiskeligt vad det blåser idag..!

Men soligt är det..( Med enstaka moln)
Och Jag håller på att samla ihop mig för en runda Till Carro i önnestad..
Ska Promenera lite.. Känns skönt.. ut och röra på de lösa..
Så att säga...

Pratade nyss med Mika...
MIKA.. Du har förestan fått en Beundrarkomentar här i Min blogg , från nån Kille!

Mika och jag Kanske ska träffas och gå en runda på stan imorgon..
Och ta hand om våra "krasliga" Barn...
Hoppas hoppas.. Vi behöver träffas.. det var jätte länge sen...
Känns det som...

Xoxoxo

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-06-25 14:16:31

Tänkte höra me dig om du skulle vilja göra om min blogg. är så trött på den. vore jätte snällt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela