MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Heeej

Publicerad 2009-06-04 16:49:47 i Vardagslivet

Idag..
Var Och hämtade Max på Dagis nyss.. hem o bada ..
Max O Liam Badade Tillsammans.. Men Vi fick sudda sudda sudda , sudda bort Liams sura Min.
Efter att Max skvätt Vatten hej villt O liam ej ville Vara med längre..
Haha.. stackarn...
Ja för Max är en vild Badare...

Nu sitter Nakenfisen I sin Fåtölj insvept i en handduk och tittar på Bilar.. "Cars´s"
hans favvo film.. han tittar på den varje kväll..
och om han hade fått så hadde han även tittat på den på morgonen..
Sååå jag kan ju "skryta med att Jag kan den utantill hahahha.. Usch..
men det är kul att han gillar den...

BTW! så e Max Jätte duktig Och Går på pottan När vi är hemma...
skönt att han e intresserad utav det nu..
Och han e lika stolt var gång han e färdig..=)

Men Vi tar det sakta.. ingen press.. det är på hans vilkor...
Nu ska vi Mysa vidare lite.. sen ska vi laga mat och packa inför imorgon..
då åker Alla mina pojkar ..
Dom små pojkarna åker till sin papa...
Och Krille Ska (kanske, för det verkar som om att det blivit Osäkert) till mantorp...


Efter att boysen åkt till Pappi Imorgon ska Jga ta mig in till stan o röja lite,..
Lite Strumpor och trosor ska införskaffas.. Och så ska jag slå ett ögga efter en fin Outfit...


Såå.. tills vidare...

Seeee you!

Xoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela