MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Blomster

Publicerad 2009-06-10 21:58:48 i Trädgård

Idag Har Jag Och Mamma Varit På Ösbab..
I östra Sönnarslöv..
Det är en härlig Blomsterhandel.. Mysigt att gå där och titta och överskådligt med billiga priser=) Rekomenderas..
jag införskaffade Ett Nytt (LÅNGT) Gardena Handtag till vattningsanlägningen här hemma...

HAHA Glasigt det lät.. verkligheten vill säga att det är en vattenslang som är upp vevad på en liten slangvinda på staketet..=)

Vi tog oss en vända till Apoteket och köpte salva till Liams Exem Och sedan Mc driven
Och Jag åt en mc feast med plus meny för att få ett Coca cola Glas I Grönt..
Fina faktiskt...

Efter det Åkte vi till Solhaga.. Älskar Solhaga..
Blomsterhandel det med.. Och Dom Hade Super Mycket sommar blommor och mängder utav tuffa UDDA sorter utav clematis...
jag e heeeelt såld när det gäller Clematis...
ska berätta mer om mina favoriter senare...

Iallafall så köpte jag lite fina hängväxter och annat fint och satte ihop till en fin Ampel o hängde på Uteplatsen..
den blev Mycket fin.. Är super nöjd.. ska se om den vill vara med på bild imorgon...=)

När Vi kom hem .. på tok försent.. slängde ihop Pasta carbonara och städade undan lite...
sen nu Har jag varit i trädgården och Vattnat-- massor--
stält tillrätta lite och planterat lite.. ska ut o greja lite till imorgon.. Men Är väldigt nöjd ned dagens.. Så att säga...


Nu ska jag titta på film med Älskade!
Barnen sover.. Skönt..  så nu... Papparatzi...


Xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela