MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Bilar

Publicerad 2009-06-11 16:56:38 i Vardagslivet

Hej..

Har Hämtat Max nu...
Vi hjälptes åt att Vattna I bland blommorna där ute och sen gick vi in och plockade undan i soffhörnan..
Nu sitter Max och Myser i soffan Och Tittar På Bilar!
Hans Favvo film och den går på repeat här hemma .. var dag!
han kan den utantill nu.. Haha.. min söt mört....

Nu när jag tittar ut så regnar det, ja,.
regnet står som spö i bakken...
Tur att man vattnade ;P Heheheheee


 Nej Nu ska jag se till att Laga Lite Middag till Min Familj..=)
Älskar dem..
Min lilla Familj...

Btw! Så pratade vi om Ordet Pappa Igår,,,
Jag frågade Krille Om han kommer bli förskräkkt den dagen Liam Kommer Kalla Honom För Pappa!?
Han sa nej.. Att Han Faktiskt skulle bli Glad..=)
känns skönt..
Eftesom Krille Är den "Pappan" som finns i barnens Liv varje dag=)

Xoxoxo

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-12 00:14:42

bara nyfiken =) kallar max sin pappa pappa eller hur gör ni där? krille verkar helgrym =) liam ska han ha två pappor eller blir krille the man liksom ?=) kan du inte skriva ett inlägg hur du tänker. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela