MalinBorglin

Det här funderar jag på!

behöver bara trycka på Play!

Publicerad 2009-06-25 17:08:53 i Max & Liam

Såfort Vi vaknar.. ,  eller såfort vi kommer hem ..
Så ska Bilarna på...
max Älskar att titta på Sin Räääzerbilen...
och Nu har vi sett den sååå många gånger.. så jag e så trött på den..
Men Max Han kan i förväg vad som skall hända.. vem som säger vad och vem som gör vadd..
Så såfort jag trycker igång filmen ...

Max Säger:
- Jag Ääääääär Faaaart!


(Det är precis Vad Blixten Mc queen säger
när han står i Sin trailer i mäörkret innan han hoppar ut i början av filmen..)

Han är så söt min Max..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela