MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Trädgården

Publicerad 2009-07-10 09:46:19 i Trädgård

Ja.. I Trädgården Går det Mot Höst..
Är det inte Lite deppigt..
Allt Har Blommat Över.. (Bland Sommarblommorna)
Jag Har fått en ny Blomma På Min Nelly Moser..
Så söt.. En liten Liten Helt ensam...=)

Jag planterade om lite igår kväll.. En skönhet som bott i kruka sen förra hösten
 fick nu Komma Ut i rabbatten då hon var jätte stor..
(Hela Rotsystemet var format efter krukan)

Ja..   Trädgården.. *
En skönhet för siiig..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela