MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Skuttandes

Publicerad 2009-07-25 17:30:57 i Vardagslivet

Sitter och bloggar runt lite...
Vi kom då in på roger..

haha.. krille Påstår attt roger kommer att bryta ihop om krille flyttar från skåne
Att Han kommer stryka runt hos mamma o lelle ännu mer..
Rätt som det är kommer han skuttandes runt en hörna eller strykandes bakom en blomkruka..
Han Kommer Gå bärsäkra gång och vattna i mammas Växthus om nätterna.. och kasta Tomater på grannarna..=)

HAHA.. Det märks att de e jag o krille som är igång och diskuterar igen..
Brukar sluta såhär då...
Det är trivsamt

Haha...

Igår var vi i Umeå.. jag köpte mig En klänning .. Och en Fin Sjal
krille köpte sig en cheepmonday skjorta i lila färger.. och han blev så snygg såå snygg ..
på Vägen hem.. Så tog Vi oss en tur till America!!!

Iallafall..
Idag ska vi åka hem
Så vi passade på att ut i skogen o greja lite...
tog en bild på en björnbajs..
Och precis som förra gången blev jag livrädd och ville bara Heeeeem!!

Sen åkte vi  över sjön och tittade på ett bygge...
Trevligt att kunna fära över sjön hur som helst..
Verkligen ett bra ställe att växa upp på... Fast jag Trivdes då bra i bara med så jag gjorde..=)

Bildtajjjjm










Björnbajsen...



Lägg Märket till sjalen=)



och så sprang vi på ett loodjur ;P
Hehe ne de e bara måns..=) (svanslös)



Och krille Önska sig en ända dag med fint väder för att få lyckas med AquaBugen (skippern) men det Gick ej..
sp nu fick den ställsa undan..=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela