MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Skogen Och Äventyr

Publicerad 2009-07-21 16:51:39 i Vardagslivet

hej!

Idag har vi varit på Äventyr..
Vi började Dagen hemma Hos Eveline Och Hennes Lilla familj=)
jag blev helt Förälskad i deras Lilla Aliyah.



Men Vi Tog farväl och For till Umeå för att Tanka.
Vidare till Vindeln Och träffa Krilles Polare..!

När vi kom dit regnade det som attans Och efter en Diskutionsartad situvation kom krille fram till att han ville Fara Och se efter några gamla skrotbilar som skullle ligga i ett dike...

När vi kom dit fick vi ut i blötvädret och rota runt bland granar och Lingonris...
Där fan vi en ravin och där djupt nere låg en hel hög med risiga gammbilar!

=) 
Enjoy





Blöta och dana for vi vidare hem till krilles Föräldrar där vi tog en tur i regnet för att visa er hur det ser ut här uppe..=)
Nu sitter vi inne och Bloggar .. ska strax äta lite...






Kommentarer

Postat av: Cina

Publicerad 2009-07-21 20:47:45

Hej! Vad ha du för kamera? Du ta så himmla fina bilder? Vill med åka till norrland, mammas kille bor i kiruna så blir kanske att vi åker dit någon gång! Ha de så bra kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela