MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Sitter På Juuubb

Publicerad 2009-07-10 13:30:15 i Vardagslivet

Ja!!
(Jag Börjar Ofta med Jaa?!)

Haha..
HEJ!

Nu är vi ute på Jobbet..
Jag ska strax sätta igång med Att föra in de slutgiltiga Sifrorna,
(efter allt räknande) I datorn..*Inventeringen anses vara färdig..
Snart..=)
Det ska iallafall bli klart idag...
Så att vi kan ta semester imorgon..=)

Jag har försökt ringa kela... Mika .. Micci Ja.. you name it (her)
för att höra om jag ska ta Lion imorgon...
Hon Och hennes Trogna barnpassare (Lions mormor o moffa) ska ju allla till Tivolirokk!!
men jag ska stannna hemma.. Både pga penga brist..
Fett överflöd Och Vädret... Så  Förslaget är att Lion Jätte gärna Få Vara hos Mig..
Om Han Och Hon vill=)

Puss puss

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-07-10 13:59:47

du är söt så söt så söt! uppskattar verkligen din omtanke det ska du veta. Me love you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela