MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Rix FM

Publicerad 2009-07-06 23:08:09 i Vardagslivet

Ja..
Jag kom Nyss Hem Från staden..
Varit inne och tittat lite på RIX FM??! nej..
de man såg var mest Ljusen och massa folk.. och åter .. Folk
Fick en Glimt utav Style...
En glimt utav Ola... Jäklar vad håret blevit Långt ...
Och så fick jag ju se... EMD.. mikas Favoriter,..
Hon har nog minsann Utnämnt Danny som sin Och jag citerar!
"P-vänn" i sin blogg
=)
 Hoppas Hon stod bättre till än jag..
Det var en trevlig kväll iallafall.. Jag hade panik och torgrädsla när vi stod vid stora torget..
Men Vi Begav Oss in på Ateleristen Och hejade lite på christian taak ...
De e Värme det..!!

Kvällen var iallafall bra..
Synd att krille Inte Följde med in..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela