MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Regnet

Publicerad 2009-07-30 12:57:30 i Vardagslivet

Ja
Regnet står som spön i bakken...
Usch...

Sitter hemma Hos Mamma .. Dom Är inte hemma.. Men jag Lånar datorn...
Betalar räkningar...
Mittt internet e cp.. så jag sa upp det idag.. så trött på att...
Så nu får det vara nog...

Liam Sover Och jag tänkte snöra Ihop till en Rabarberkaka...
Byter Ut Blåbären i Kristofers mammas Kaka O Har på rabarber iställe...=)
Och om det blir gott.. så ska jag minsann ha på Halon På en med..=)
Såå.. nu sätter vi fart på det lösa..

;D . 

Måste säg att de känns tomt nu när,
 carro o björn inte är hemma!

Inte för att Vi Umgicks varje dag..
Men det Lixom Känns att dom Är långt Borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela