MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Lördagen

Publicerad 2009-07-06 00:09:56 i Trädgård

Lördagen Vaknade jag kl 6 på Morgonen..
Ångest efter gårdagen..
Men Jag tog mig samman.. Jag Åkte Med Mamma...
Mamma Och jag .. Bara Vi.. det var Underbart..
Jag älskar att umgås med henne...
hon är en sådan Jordnära person..
Och Hon bryr sig så mycket om mig..

Vi Åkte till fredriksdal (Helsingborg) Kollade På Rosor...
Massor av rosor.. det var rosdagar  hela helgen!!
Efter massor av rosor åkte vi till Sofiero..
Och Tittade och vandrade runt Bland 10000 tals rodedenron..(stavas?)
Underbart fint.. vackert.. små Stigar, trappor och gångar ner i en ravin Fyllld av rodedenron..
(usch vilket ord hehe) Ända ner till havet...
Det Var Heeelt Otroligt..!!


På vägen hem stannade vi Nere i hamnen och Åt lite...
Och När vi lämnade helsingborg... Stannade vi till och Hälsade På Hos farmor och farfar=)

Kommentarer

Postat av: Malin Ohlsson

Publicerad 2009-07-06 07:42:06

Ahh.. din mamma är verkligen en super bra och jordnära person, man kan inte låta bli att tycka om henne.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela