MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Imorgon!

Publicerad 2009-07-06 00:29:40 i Vardagslivet

Idag.. imorgon eller vad jag skall kalla det..
så ska jag jobba.. ( Måndag och tisdag)
Ska Hjälpa Mamma Lite Och Fixa Färdigt allt så att vi kan ta semester sen..
Det är dessutom en ett TidsFördriv I Allt Tänkande och Saknande av barnen-..
jag får ta o göra lite nytta när jag kan-..=)

PÅ Ondag däremot Bär det av till gbg...
Ska träffa Sabina..
Tar Med min Mamma, Lelle Och Älskade kristofer...
Det Blir En Heldag Med  Sabina.. Och Karuseller...

Jag skulle sååå gärna vilja stanna kvar en dag.. eller två..
För att få titta på botaniska Trädgården..
Och Kanske fortsätta till lysekil och gå på HavetsHus!
Det hade jag verkligen velat göra.. verkligen..
Meeen.. det verkar ikket som om krille Kan få ledigt en extra dag..
Så de blir ej sååå..=/

men Jag Får Iallafalllaaaa träffa Bina .. Jag Älskar Min Biina...

BTW!!så har Bina Och Martin varit tillsammans i 3 år nu.. Grattulerar till duvorna...
Hon Fick ett halsband med pärla och diamant idag =)
She´s the One... jag hade lätt gett henne det med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela