MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hemma

Publicerad 2009-07-27 12:33:38 i Vardagslivet

Som Ni  säkert anar så är vi hemma..
Vi somnade sirekt när vi kom hem o sov ett par timmar tills barnen kom hem..
O guuuud så skönt att ha dem hemma...

Idag ska jag Och Liam Fära o handla Brädor..
Max är på dagis.. Ingen Lykkad lämning idag då samanslagningen under sommaren är på ett främande ställe för max...

Men sen När jag hämtat Max Och Krille kommit hem från jobb...
Då ska vi bygga blommlådor.. och sen börja plantera minsann...
Allt ska sättas om där hemma.. ska bli ordning och reda...
Kommer bli väldans bra...

Helt övertygad..



Var ute o strök omkring i mammas trädgård innan idag..
Tog massa fina bilder med min mobil... ska försöka visa er dem sen.. =)
Klematis .. efter klematis.. efter Klematis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela