MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Godmorgon

Publicerad 2009-07-24 10:37:48 i Vardagslivet

Hej..
Igår Kväll Hade Vi väldans Kul..
'Vi Var i Umeå på Mega Zone...
ett fort med 26 celler attt lösa gåtor eller anta utmaningar..
Mitt Lag Förlorade dock.. Men Det gjorde Absolut Inget Alls..
för jag eller jag talar nog för alla.. När
När jag säger att vi hade sjukt kul...

Något som man verkligen skulle kuna göra om..=)
Fast.. Mer utvilad innen..
(ingen lång kanotfärd dagen innan kankse)
Och Kanske Med knäskydd??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela