MalinBorglin

Det här funderar jag på!

nya året...

Publicerad 2009-01-05 00:17:59 i Vardagslivet

ja nu e det nytt år.. Krille har fortafarnde inte kommit ner igen och det är kallt som fan.. 9 minus nu..
usch

idag har vi varit på kalas...
hos kusinerna..
när vi körde ner så på motervägen utanför gårdstånga tittade jag in i bilen vi körde om och utbrast.. meehn de e ju göran.. han såg mig inte så jag skickade ett sms.. Fan vad sakta du för gubban ;P haha..
 snart ringde det  upp o han sa .. ve är det?? haha.. de e malin ;P

kalaset var trevligt..
och hem for vi igen... imorgon ska det städas och planeras för ommålning=)

























Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela