MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ny bloggdesign!

Publicerad 2009-01-09 12:27:30 i Vardagslivet

ja.. som ni märkt är det ny bloggdesign igen.. och lösen på bloggen med..
känner att det var dags.. finns massor av " galningar" och jag kan iallafall vara lite försiktig...
Och en stor mängd med Oönskade läsare hade jag ju klart efter mig..
Med Tanke på Att Mina Barns Pappa Och Hans Familj lär vara nyfikna som tusan!

hela grejen med Större text i inläggen är för min Mammas skull ;P
hon tyckte att de va jobbigt att läsa på den lila bakgrunden..
Så om du med tyckte det så e det för din skull med.=)

på Bilden längst upp (heddern) är det Liam, Min yngsta son..

Igår var vi på Bvc Och han väger nu 5600 gram och är 57 cm lång.. stora killen.. 6 veckor gammal

Xo xO XO

Kommentarer

Postat av: munin

Publicerad 2009-01-09 12:29:50

Jaa... jag stannar nog här... för alltid, för alltid...

Jaa.. det måste verkligen bli bättring på att umgås... =)

Ny fin bloggdesign iaf, och jag håller nog med Britten om att det behövdes större text för det lila.

Postat av: AxL

Publicerad 2009-01-10 17:28:08

Visst ser det snyggare ut, men det är ett helvete för ögat att läsa nu iom färgvalen på text/bakgrund. O nu när jag kollade kommentarer märkte jag att det var ännu värre där :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela