MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Max som liten liten

Publicerad 2009-01-29 13:46:07 i Vardagslivet

Tänkte på när max var liten.. han var så lik sin pappa de första veckorna.. men den likheten finns inte i liam..
och ändå är max och liam så lika..
hur funkar det där egentligen?


Max på BB!






Hittade bilder på Våra Älskade Vovvar..
så söta e dom.. en speciell del av familjen även om jag själv inte står så nära dem.!



Bella . Min Vovva hon fyller 9 år den 26 juni






Debbs . Mammas Vovva, Hon fyller 9 år den 3 oktober detta året.=)

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-02-04 20:42:22

NAJ MALIIIN, nu skärper du dig med ditt skrivande, anners kommer jag och skriver åt dig ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela