MalinBorglin

Det här funderar jag på!

love you miccii

Publicerad 2009-01-11 22:53:30 i Vardagslivet

idag sitter jag hemma hos mamma..
och jag o jossan har bestämt oss för att på onsdag kl 17.00 då är det träning.. vi börjar då dansa på friskis..
skönt.. äntligen är det igång... kan knapt bärja mig...

Vill berätta att min Miicca e sååå väldans bra..
utan henne hade jag aldrig trivts här i stan..
hon e ONE OF A KIND! *love*


sitter nu här och knappar och ska beställa kläder .. massor med bas/vardagskläder på H&M och byssor på ellos och halens med..

det behövs verkligen.. verkligen

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-01-11 23:47:53

Och Miccan Älskar sin Malin <3 :)

Postat av: Micca

Publicerad 2009-01-12 12:49:14

Detsamma snäckan :) Alltid

Ses sen hoppas jag PUSSAH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela