MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Foto (före och efter Liam)

Publicerad 2009-01-06 15:16:43 i Vardagslivet



ungefär två månader in i graviditeten




In the Wery end"!




på jobbet.. i slutet av graviditeten.. mådde sjukt dåligt!




nära nära



några timmar innan jag åkte in!



en stund efter.!
Tappade 7 kilo På några timmar
mer än vad jag lagt på mig under de 9 månaderna



Nu efter



trött o sleten tvåbarnsmamma;P haha




och helt utan muskler ;P




5 veckor efter Liams födelse!



And I´m Bakk In the Game!

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-01-06 16:08:19

haha jag gör mitt bästa! you sexy thing!

Postat av: munin

Publicerad 2009-01-06 19:06:02

jag har samma skor som du visst... dom svarta etniesen =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela