MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Bolibompa

Publicerad 2009-01-08 09:15:46 i Vardagslivet

ja.. Max e p Dagis.. Första dagen detta året..=)
första dagen efter ett långt Jullov då han sltit ut sin mamma till max.. HEHE.. "till Max"
lam lam lamadjur !!

hmm..
ja de har varit kämpigt.. e så trött o max har all energi i världen o hans rumm e sååå fullt med leksaker så man kommer knapt fram.. måste sätta igång med organisering..
ska målas om... och till ikea o köpa en hmm vad ska jag kalla det.. bänk med lådor i som man kan stoppa grejorna i...
han mätt o haft mig o planerat o nu slår allt klaff bara att skrida till verket..!
lite ångest över målningen bara..  drygt.. men rummet är ju rätt litet så..

bolibompa e på i bakgrunden..
sam sam
se sam sam rädda världen rädda världen här e han ( här e han)
 typ..!! *sjunger vilt*

Liam ligger o sover och jag ska snart gå o duscha.. idag e det dags för Bvc igen..
ska väga mäta o så och så..

imorgon kommer Krille hem... Efterlängtat...
Max åker til sin pappa på lördan och helgen blir lugn med film..
ta igen mig ordentligt..

det har pratats om att gå ut den 23 .. ska se om jag kan hänga på..
micci och ippa ska iallafall ut o jag måste erkänna att jag e sugen eftersom förra turen vi gjorde blev lite mindre lykkad.. (MER SÄGER VI INTE!!)

haha

tack för snön Peter!
i tisdags gjorde jag o peter ett byte.. han hade massor av snö och jag bad honom posta lite och i utbyte skulle han få ett par minusgrader av mig för vi hade typ minus 14 fyyy brrr...
och morgonen efter vaknade jag med enbart  minus 7 grader och när jag drog upp rullgardinen så månnetrooo SNÖÖÖÖ ;P wiiiie..  var tvungen att genast skicka ett takk till peeete..=)
det var snällt att han delade med sig.. ;P hehe
så nu e det pulka pulka pulka...

jag har klipt max med.. för första gången riktigt..
jag har småklipt  lite innan bara så att de skulle se jämt ut  o tagit bort de långa lockarna i nakken.. men nu har jag tagit hela ...
allt e kort nu.. typ 2 cm..
väldigt fint blev det, klippte det förhand.
Jag e en naturbegåvning, med bara ett fel.
Ovanför ena örat, för han gillade ej att man klippte där då det nog lät mycket ..
Lite konstigt obehagligt ljud från saxen, så han ålade sig och det blev lite hackigt...
skulle nog kunna fixa till det men vill ej ge mig på honom igen.. inte så farligt med ett litet hack där.. det växer ut på en vacka typ, sen syns det inte mera.:!

jaha ja,.. så varree


XoXoXo // Greta

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2009-01-08 16:14:05

vi skulle ju inte berätta att du va lions pappa hahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela