MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Varit på promenad

Publicerad 2009-12-24 14:29:41 i Vardagslivet

Ja,..

Nu har jag carro , daniella och alva varit på promenad,..
gick en lagom lång runda och fick lite frisk luft och kom igång,..
nu sitter vi och tittar på grinchen och väntar på att kalleAnka ska börja,..

Ikväll eller rättare kl 15.00 kalleAnka vs AnnaAnka.

Jag tror Och hoppas på sverige,..
Lite hopp har jag kvar för detta Avlånga Land,..
KALLEANKA!!!!




Nu fika,.. Sen kalle.. Sen,..  mys mys mys

Puss till mina Barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela