MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Umeå!

Publicerad 2009-12-27 17:15:54 i Vardagslivet

Igår Var Alla systrarna Eliasson Och jag inne i Umeå o shoppade..
Väldans trevligt,..
Jag fyndade en del,..
Bland annat tröjor till mina Småttingar=)

påvägen in till umëå Så såg vi renar på vägen,..
kanske en 8 st bara,.. en liten grupp..
Söta var dom,.. finare än dom vi såg på vägen till kiruna,.. men antagligen för att det var på
sommaren och dom då tappade pälsen lite sådär skabbigt!!

jaja,.. På kvällen tittade vi på flickan som lekte med elden,.. den var bra,.. och preses som efter män som hatar kvinnor vill jag nu se närsta direkt,..
Man vill ju lixom veta nuuu!!



Idag har det varit en bra dag,..

Min Mormor fyller 80 år idag ,.. Massor med Grattis och pussar och kramar till henne..

vi började dagen med korngröt,.. Första gången för allt=)
det var okej och höll mig mätt mycket länge,..

När kl blev tre klädde vi alla på oss och tog oss ner till isen,.. kristofer, kristofer och björn har plogat en bana och köpt isbilar närmaste dagarna,.. och nu skulle vi ut o köra,..
det gick villt till och det krokkades åt höger o vänster,..
Efter en stund gick det bra och min rädsla släppte,.

krille körde frst sen eveline,.. jag o eveline blev ett radarpar och hjälptes åt,.. jag hade hand om Hanbromsen o hon styrde,..
Det gick finnemang,..

Sen var det min tur att köra,..
och ja... haha ,.. det gick rätt bra,..
jag körde iallafall inte fast,.. Snurrade dock runt på vägen och fick carro körandes rakt i sidan på mig,.. haha
men vi överlevde det med,..
och efter två  timmar på isen är vi nu inne igen,..

det har snöat hela dagen,.. Och snöar än,..
När jag plumsade runt där ute på isen i det orörda så hade jag snö upp till halva låret,..  ibalnd mer,..
så de e en del,..

Nu ska jag skynda mig ut i köket och Hjälpa till med maten,..

Puss puss

 

Saknar mina Pojkar,.. och så månag gånger jag haft något kul att säga som jag önskat att jag bara kunat vända mig om o berätta för Mika,..

Men ikket!!

Kommentarer

Postat av: Mika

Publicerad 2009-12-28 10:05:52

Saknar dig meeeed. O Lion pratar om dig. Men snart ses vi ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela