MalinBorglin

Det här funderar jag på!

trött. Jag vet ej vad jag ska g

Publicerad 2009-12-10 16:49:48 i Vardagslivet

0-480e5d182c9977f0f5224ba0e6836951.png

trött.

Jag vet ej vad jag ska göra idag. Jag d helt slut körd och jätte trött. Max och liam har varit hemma från dagis idag. Och dom har så mycket energi så jag hinner inte med. Men vi har fått en del utrett. Max berättade för mig : mamma jag har tänkt på en sak. Att jag skulle titta på en film nu. Mamma jag tänkte lite. Att vi skulle titta på en film nu. Sen sa han jag älskar min mormor men Hon har faktiskt inte tid riktigit nu. Haha jag kan bara le. Han e för söt. Mitt lilla liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela