MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Torsdag!!

Publicerad 2009-12-17 20:45:30 i Vardagslivet

Imorgon sista dagen på Dagis sen e de JUUUUUULLOV!
wiii..

Idag har vi haft en gnällig dag på Ias front (liam)
han håller på att få kindtänderna och det gör nog fruktinsvärt ont för han sover dåligt,
bajsar löst, gnäller och har haft massor men feeber.

men vi har tagit oss igenom dagen med massor av gnälll..
Max har varit på dsgis och åkt pulka,.. massor med pulka..


nu i eftermiddags så ringde jag hälsa o helhet,.
fick tid till ögonbrynen;P
och vid 18.00 tiden var jag där inne och fick dom vaxade och njöt av behandlingen en stund..
Nu har kristofer Kommit hem från kursen i GBG.
Skönt,.. Slippa sitta ensam...

Ikväll Blir det Criminal minds och fringe..
Imorgon upp vid 07.00 för att vara borta hos mamma Kl 8.00
max på dagis kl 0900 och jag till Eko med mika??! =)
Om liam e frisk så..=)

Härliga Jul... Snön ligger troget kvar,...
Härligt,..

Mer jul, vill ha,.. Mer jul....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela