MalinBorglin

Det här funderar jag på!

SAAB

Publicerad 2009-12-19 09:50:36 i Vardagslivet

jag minns våran saab,..
tyckte aldrig om den,..

Men idag är det slut,.

SAAB

1947 - 2009


surt för dom stackarna som jobbar på saab som nu blev av med jobbet
(mindre än) en vecka innan jul...
Stackarns!!

dom ältar nostalgiska Saab filmen på nyhetsmorgon nu och beklagar sig men ändå bekräftar att det var väntat det som hänt,..
Men vad e det som hänt?

Knappast som att världen går under,.. ka nske en bra sak för klimatet??
det finns gott om bilar,..
 Och gott om märken,...

Jag kunde inte bry Mig mindre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela