MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Rök Ihop Med Mattias igårkväll

Publicerad 2009-12-07 10:11:57 i Vardagslivet

Igår när Barnen kom Hem var jag redan kass.
Hade varit dålig hela dagen och var trött,.. Mådde illa  och hade huvudvärk.
barnen kom hem o det var skönt att få hem dom.
Vi mös lite och när Liam blev Nannig så skulle jag plocka upp snuttefilten.
då fanns den inte där,..

Jag som sagt till Mattias 100 gånger minst att inte glömma Några grejer Och ABSOLUT  inte snutten,..
för det går inte utan den,. jag har oxå sagt att glömmer han någon så får han köra ner med det direkt igen.

nu glömde han snutten och vi rök ihop ordentligt då han inte hade råd eller tid att köra ner,
och Liam som skulle på dagis behövde den.

Han vägra att komma med den och jag sa bara innan kl 10 imorgon jag menar allvar,..
han sket fullständigt i det och postade den.
Nu håller jag tummarna för att den inte ska komma bort och märker tydligt på Liam hur orolig han är utan den,..
Att lämna på dagis idag var en katastrof och Liam bara grät o grät.

Ifortsättningen skickar jag inte med något alls upp...
nu måste vi ha gejer till barnen själva,.
För mattias lär sig inte att det är viktigt att komma ihåg grejerna..
ett tag skrev jag listor med allt jag packade ner och så han kunde läsa på när han packade ner så allt var med,.
men nu lägger jag ner,..
blir så besviken. För att när jag säger något som verkligen är viktigt så skiter det sig,..

Önskar bara att han förstod att Det är för Hans /Mina Barns skull..
Dom behöver naturligt vis sina saker,.. Dom  framför allt Liam är trygg med sin filt.
och barnens trygghet är viktigast,.

Nu ska jag tjura vidare ,.=) haha..
Och sen städa på barnens rum..

Och vänta på snutten såklart,..
ska försöka att undvika att prata med Mattias de näsmaste dagarna .. för vi bråkar som fan då..
blir så arg,.. jag har ju sagt  det massa massa massa gånger ,.. glöm inget dee viktigt,.. glömmer du något så måste du vända om och hämta det,..
Annars vägrar kjag skicka med en ända pinal..
Och detta fÖR ATT  han alltid glömmer,..
Detta är inte första gången Men absolut Sista.:!!!!!

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-12-08 21:14:59

åååååh jävla karlar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela